Amerika Noord-West

Dag 1 Amsterdam - Denver

Met kleine oogjes ga ik beginnen aan mijn eerste reisverslag. Het is hier in Denver nu 8 uur 's avonds, maar voor ons gevoel is het al 4 uur 's nachts.

We hebben een erg lange dag achter de rug. Vanmorgen ging de wekker om 4 uur. Snel douchen, wat ontbijten en alle ramen en deuren nog even controleren. De taxi kwam ons om kwart voor 5 halen zodat we rond 6 uur op Schiphol waren. Inchecken verliep vlot, zodat we snel koffie konden gaan drinken. We zouden om kwart over 9 opstijgen, dit werd een kwartiertje later. Het was een klein vliegtuig, wel wat anders dan de vorige keer toen we met KLM vlogen. Wel prettig was dat iedereen zijn eigen tv-schermpje had met films, spelletjes en muziek.

De volgende 8 uur kwamen we door met lezen, tv kijken en wat slapen. Rond 12 uur landen we in Newark, lokale tijd. De skyline van New York zagen we vanaf een afstand, Anouk zegt dat ze het vrijheidsbeeld gezien heeft, maar dan wel als klein stipje. We hadden bijna 4 uur de tijd op het vliegveld van Newark. We gingen vlot door de douane waarna we onze koffers op konden halen. Deze moesten door de controle en daarna weer ingecheckt worden. Gelukkig verliep dit ook voorspoedig zodat we wat tijd hadden om winkeltjes te kijken en iets te eten. Anouk en Manon hebben al kleding ingeslagen, pyjama's met NY erop.

Omdat we honger hadden, voor ons gevoel was het toen al 8 uur 's avonds, was het tijd voor een echte amerikaanse hamburger. Volop genieten voor Manon. Om 3 uur moesten we weer inchecken voor onze vervolgvlucht naar Denver. Daar kwamen we om half 6 plaatselijke tijd aan. Gelukkig hoefden we toen niet meer door de douane, dus we stonden zo buiten. Met een busje naar onze overnachtingsplek gebracht en nu uitgeteld in de hotelkamer. Het is maar een simpel hotel, maar goed genoeg voor 1 nacht. We hebben wat eten besteld, daarna zullen we wel snel gaan slapen. We zijn nu tenslotte al meer dan 24 uur op pad.

Morgen de camper ophalen en dan kan onze reis echt beginnen !!!!

opa en oma

lieve kinderen
wat een goed begin,zonder ellende de reis overleefd.nu kan de vakantie beginnen.geniet er maar optimaal van.manon het is goed dat jij een grote mond hebt,anders kon de hamburger er niet in.een fantastische tijd.vrijdag krijg je weer een bericht van ons.
wij gaan nu naar loosdrecht om te fietsen
leuk zo kontakt te hebben.
dikke kus en toi toi toi marian en jan

Anja en André

Nou luitjes, ik moet bekennen dat ik toch wel een beetje jaloers ben. Het begin is in ieder geval zonder problemen en lange wachttijden verlopen. Nu op naar een super fijne vakantie met ongetwijfeld weer heel veel moois om te zien en te beleven.
Tot morgen weer.

de Overgaauwtjes

Wat leuk om jullie reis te volgen...en de foto's erbij zijn helemaal top : bijpassende nagels Manon?! samen met jullie nieuwe pyjama's helemaal in Amerika stijl...
Heeft Walter zijn verjaardagscadeau al gekocht?
Fijne reis verder , knuffel van ons,
groetjes Wij