Amerika Noord-West

Aftellen naar zondag.

Nog 6 dagen en dan vertrekken we naar Denver. Dat betekent nog een paar dagen werken, tassen inpakken, het huis poetsen, dieren wegbrengen, oppas voor het konijn regelen en nog allerlei andere zaken. Ook moeten er nog boeken ingeleverd worden op school, rapporten opgehaald en natuurlijk nog een diploma-uitreiking bijwonen. Gelukkig zijn de esta's geregeld, de taxi staat zondagochtend hier op de stoep, campgrounds zijn geboekt en kaartjes voor Cirque du Soleil in Las Vegas zijn geregeld.

Ik heb nog niet echt het idee dat we eind deze week vertrekken. Door het slechte en koude weer hier, heb ik niet het gevoel dat het al bijna zomervakantie is. Maar goed, in Denver is het op dit moment rond de 35 graden, dus dat zomergevoel komt daar vast wel. Wel jammer is dat het in Colorado erg droog is, waardoor ze op dit moment veel last hebben van bosbranden. Ook in de buurt van Rocky Mountains en Estes park, hier hebben we onze eerste campground geboekt voor 2 nachten. Ik hoop dat we daar toch terecht kunnen. Zo niet, dan moeten we het begin van onze route enigszins aanpassen. Maar goed, dat zien we wel als we daar aankomen.

Ik hoop dat mijn volgende bericht geschreven zal worden vanuit Amerika. Ik zou het leuk vinden als jullie met ons mee genieten via mijn verhalen. Laat af en toe ook een berichtje voor ons achter, het is voor ons leuk om iets van jullie te lezen als we zo ver weg zitten.

Reacties

Reacties

Hans en Maria

Goede reis toegewenst en een hele fijne vakantie.
We kijken uit naar jullie mooie reisverhalen. Het allerbeste en heel veel groetjes.

De schrammetjes

Bijna is het zover...Wij wensen jullie een hele goede reis toe en een onvergetelijke vakantie. Lekker genieten en wij reizen met jullie mee. Een dikke kus van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!