Amerika Noord-West

Nog 3 maanden !!!

Nog 3 maanden en een week en dan begint ons groot avontuur. Ik ben al volop bezig met de voorbereidingen. Kennel voor de dieren is geregeld, hotel en campgrounds liggen vast. Vliegtickets zijn betaald, dus geen probleem als de prijzen nu gaan stijgen. Nieuw paspoort heb ik binnen.

Nu kan ik me gaan toeleggen op details, zoals een dagindeling maken voor Yellowstone. Hier is zoveel te zien, dat ik op voorhand al een planning wil maken, zodat we niets missen. Verder moeten we nog op zoek naar een goede verrekijker, voor al het wild dat we, hopelijk, gaan zien. Ook moeten we nog gaan beslissen welke show we willen gaan zien in Las Vegas. Internet doorzoeken, reisverslagen lezen, het AllesAmerika-forum bezoeken. Zo houd ik me de komende tijd nog wel bezig.

Ik geniet volop van al die voorbereidingen, op die manier duurt mijn vakantie eigenlijk bijna een jaar, een half jaar plannen, de reis zelf en daarna alle foto's inplakken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!