Amerika Noord-West

We gaan weer naar de States !!!!

De kogel is door de kerk, we hebben besloten om opnieuw een camperreis door Amerika te maken met de kinderen. Deze keer willen we het noordwesten gaan verkennen.

Het heeft enige discussie gekost, vooral over het aantal dagen dat we wilden gaan. 4 Weken vakantie is tenslotte niet niks. Na wat gestoei met routes zijn we uitgekomen op een volgens mij mooie route van in totaal 27 dagen. Walter vond dit eigenlijk te lang, maar goed, hij heeft niet echt nee gezegd.

De camper en vlucht hebben we geboekt bij Tioga Tours. Op 1 juli 2012 vliegen we via Newark naar Denver, waar we de volgende dag de camper zullen ophalen. Deze leveren we op 24 juli in Las Vegas weer terug. 26 Juli vliegen we vanaf Las Vegas via Houston weer naar Amsterdam.

Nu dit vastligt kan het leuke werk beginnen, het plannen van een route, het boeken van campgrounds en vooral veel informatie verzamelen, reisverslagen lezen, kortom vakantievoorpret.

Via dit blog kun je met ons meegenieten. Ik zal proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden.